tisdag 15 maj 2007

The Början of the Holiday – A Fashion Nightmare

Hello darlings!

Då min brother Vincent åkt iväg på gasellsafari i Moçambique har jag decided att packa mina Louis Vuitton för att husera in the castle i Nice. Väl på the airport insåg jag vilken low class people har. Helllloooooo, kan alla bara understand att jag måste titta på er och därmed show some hänsyn för mina hornhinnor. What is she talking about undrar ni säkert då och let me tell you vad jag utsattes för. Först och främst var det minst three unga girls med FAKE Louis Vuitton – I almost died precis där on the spot liksom. If you cant’ afford it – tough luck liksom. Kan inte poor people ha åtminstone så mycket moral att de inte stör oss andra in this way. Vidare, when jag försökte återhämta mig from the chock, kommer det en fat man med urtvättad t-shirt, camouflage pants och en parkas from like the 80’s (see pictire till the vänster). And he hade inte washed his hair or beard in like forever! I was like EXCUSE ME, kan you people go and get senaste numret av Vogue eller something för ni make me sick! Can anyone köpa a ticket nuförtiden???


Som tur var så skickade Vincent ett message on my LG Prada phone, med bild från hans senaste turtle jakt. Tydligen hade jakten gått very good och han hade lyckats springa ikapp many turtles – so we kan now hänga up många dead turtle bodies in our salong. Så I felt litet bättre. Nu hoppas jag bara att han lyckas brotta ned den där komodovaranen imorgon ’cause jag vill skrädda ihop my very own hand bag – komodovaran is the shiznit ni vet, SO hot!

Nu ska jag boarda planet så toodles for now!

//Malenka

Inga kommentarer: