tisdag 8 maj 2007

Malenkas stillektion for boys # 1

För all of you som inte kan keep up med vad som händer i fashion branschen finns nu en efterlängtad utväg - the modeorakle Malenka von Clinique har äntligen kommit till er rescue. I know the mesta och det bästa om fashion, what’s hot and what’s not, då jag stääändigt springer på modevisningar och parties med det fina folket (= people du önskar att du vore).

First of all, måste jag say something om detta med ”den höga midjan”. That’s hot säger säkert de flesta och yeah it is på en snygg thin girl – men inte på män över 35. Daddy, leave those byxor med gubbmidja at home liksom. Men det var bara en liten point vid sidan av det jag egentligen skulle write about. Eftersom det soon är summer time you know så bara MÅÅÅSTE jag prata om everyone’s sommarskräck. The speedo. Ja, that’s right, jag pratar om män (i alla åldrar) som inte har the decency att dra på sig ett par shorts istället för show and tell tangabadbrallor. A big fat no-no in my book. Så boys, välj ett par rymliga shorts så att du inte skrämmer både barn och vuxna under the holiday i Mauritius.





Lots of love,

Malenka von Clinique Silfverspjut af Hansel

1 kommentar:

Unknown sa...

What the fanken do I read? Speedo no no för feta pappor?

Såsom varandes big daddy med klädsam rondör måste jag intensivt beklaga dessa grova generaliseringar, då jag most certainly ser både mycket begåvad och rejält sexig ut i mina turqoise koreaspeedos...

For sure, it´s all about the filling of the filling, no?