tisdag 8 maj 2007

Malenka & Vincent are in the building!

Ååååhhh!
Nu är ÄNTLIGEN vi här ute i den stora cyberrymden!
Malenka & Vincent har gjort storstilad entré och här kommer vi att ge det mesta av det bästa som Östermalm och vår prettovärld har att erbjuda!
Idag kommer vi bland annat att inköpa en ny bäddjacka till Malenka som vi kommer att ge en mycket detaljerad och ingående beskrivning av. Senare kommer vi även att göra ett mycket uppskattat besök på Östermalmshallarna där vi kommer inmundiga en delikat måltid.
Malenka ger även de bästa tipsen från NK:s modeavdelning för paranta damer i 25- årsåldern och Vincent berättar inom kort om sin fantastiska resa till tropikerna och den malaria som där utbröt i den bungalow som vi hade glädjen att arrendera.

Fortsättning följer.
Puss på kinden.

1 kommentar:

Malte sa...

Det må jag säga!!! En blogg som talar till mig och min Gucciväska. Jag måste dela med mig av en liten släktträff jag nyligen visiterade. Vid ett tillfälle tyckte jag mig sakna min lilla Gucci och utropade högt och tydligt: Min Gucci, min Gucci! Den är borta. Den hittades dock ganska snabbt eftersom jag lagt den ganska väl synligt. När ståhejet lagt sig och alla började prata om den lilla slampan Paris Hilton lämnade jag min kusins lilla 5:a på Grev Turegatan och förflyttade mig och min lilla knähund ( som ligger i sitt eget fack i Guccin) till NK:s franska där jag avrundade dagen med en kopp svart arabiskt java. Frid på er bröder och systrar på Öfvre!